بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
پيوندهای روزانه
Daily Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 96
    تعداد کل نظرات : 0
    اختصاصی بیش فعالی در کودکان و بزرگسالان
    بیش فعالی در کودکان
     
    بیش فعالی ( ADHD ) اختلال مزمنی است که میلیونها کودک به آن مبتلا بوده وگاهی تا بزرگسالی نیز ادامه پیدا می کند.  ADHD  مجموعه ای از اختلالات شامل بی دقتی، بیش فعالی و عدم کنترل رفتار می باشد. کودکان مبتلا به ADHD اعتماد به نفس کمی دارند و در رابطه های دوستی و حضور در مدرسه مشکل دارند.گاهی علائم این بیماری با افزایش سن کاهش می یابد. با این حال افراد می توانند با یادگیری روشهای مختلف آنرا کنترل نمایند.درمان با تجویزدارو و مداخلات رفتاری صورت می گیرد. تشخیص زود هنگام در کنار درمان می تواند نتایج بسیار متفاوتی داشته باشد.
     

    برچسب‌ها :
    يکشنبه 26 خرداد 1398 - 16:39 نویسنده : hedi بازدید : 256 ادامه مطلب
    اختصاصی آپارتمان نشینی در گرگان

    شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 26 خرداد 1398 - 16:37 نویسنده : hedi بازدید : 258 ادامه مطلب
    اختصاصی 9 روش موثر و شگفت‌انگیز برای درس خواندن

    شاید این مسئله بدیهی و واضح باشد. اما سخنرانی‌های طولانی استادان و زمان شروع کلاس‌ها در ساعات اولیه صبح، اغلب باعث شده شرکت در کلاس تا حدودی سلیقه‌ای و دلبخواهی شود. بهترین شیوه برای آمادگی در امتحانات، حضور در کلاس درس می‌باشد. در این صورت می‌توانید با سلسله مراتب درسی آشنا شده و از مطالبی که از آنها امتحان گرفته می‌شود، مطلع شوید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 25 خرداد 1398 - 13:42 نویسنده : hedi بازدید : 277 ادامه مطلب
    اختصاصی نرم افزار حسابداری اندروید چه ویژگی دارد؟

    نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
    حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 


    برچسب‌ها :
    شنبه 25 خرداد 1398 - 13:38 نویسنده : hedi بازدید : 259 ادامه مطلب
    اختصاصی علائم بیش فعالی کودکان چیست
    کودکانی که به دلیل بیش فعالی و شطینت زیاد والدین خود را کلافه و خسته می کنند و باعث می شوند پدر و مادر نارحت شوند با کنترل و رفتار صحیح اطرفیان قابل کنترل و تربیت می باشند در این مقاله شما را با روش های کنترل کودک بیش فعال آشنا می نماییم.

    برچسب‌ها :
    دوشنبه 13 خرداد 1398 - 14:15 نویسنده : hedi بازدید : 246 ادامه مطلب
    اختصاصی ارکان اصلی طراحی یک سایت

    یک سایت می تواند نقش یک پکیج تبلیغاتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. حتی با ویژگی هایی فراتر از آن که همیشه و به راحتی در دسترس شماست و می توانید تغییرات دلخواهتان را به صورت آنلاین انجام دهید. و در ضمن علاوه بر اینکه محصولات و خدمات خود را، به اشتراک می گذارید می توانید بازخورد و فید بک محصولات و خدمات خود را ببینید و در سدد رفع و یا ارتقاء ویژگی های آن باشید. بدون آنکه رو در رو با هر یک از مخاطبینتان مذاکره داشته باشید.

     

    برچسب‌ها :
    دوشنبه 13 خرداد 1398 - 14:13 نویسنده : hedi بازدید : 225 ادامه مطلب
    اختصاصی ۱۵ روش برای رفتار با کودک بیش فعال
    حتما دیگر همه می دانیم که بیش فعالی در کودکان چه بیماری ای است و کودکان بیش فعال چه علائمی را از خود نشان می دهند؛ بی قراری، کم توجهی، بی دقتی و خیلی از علائم مشابه که البته اگر تا سن خاصی ادامه یافته و درمان نشوند، حتما کودک را در بزرگسالی به سمت رفتارهای پرخطر سوق می دهند.
     

    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 18:30 نویسنده : hedi بازدید : 249 ادامه مطلب
    اختصاصی گروه معماری بومرنگ

     

     

    با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

    در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

     


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 18:28 نویسنده : hedi بازدید : 244 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages